p.an(n)onimus: Egy jó nap.

2009.12.27. 21:04

Sziasztok kedves olvasók!

Én mélyen katolikus vagyok. De ugyanolyan mélyen lusta is. Nagyon ritkán járok templomba. Vagyis, csak jártam templomba. Mert mostmár minden vasárnap elmegyek az Isten házába. Ma például reggel nagyon nehezen keltem. (vasárnap mindig!) És szokásosan nem esett jó elmenni tepmlomba. De ez nem mehet így tobább. Isten vigyáz rád, szeret te meg még a templomba se jársz soha? Mondtam ezt magamnak. Erőt vettem magamagon, legyűrtem az álmosságot, felöltözem szép ruhába, felvettem a cipőm a kabátom és elindultam a templomba. Felmentem a karba, mert nekem ott a helyem és elkezdődött a mise. Éreztem hogy Isten boldog hogy én is ott vagyok. A mise után nagyon jól éreztem magam. Vagy blodognak. Igen! Jól és boldogan. Az újévi fogadalmam: Nem hagyok ki egy szentmisét sem! Ha itthon vagyok, és nem kell mennem iskolába, és van szentmise, akkor én megyek a templomba.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuri-net.blog.hu/api/trackback/id/tr171627026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása