Mindenkinek szép délutánt!

Ma délelőtt 10-kor keltem, és akkor is olyan fáradt voltam hogy nem esett jó felkelni. Templomba nem tudtam elmenni képeket sajnos nem tudtam készíteni. De vannak még régebbi képeim melyeket nem tettem még fel a blogra. Gondolom sokatokhoz megérkezett a Jézuska és hozott ajándékokat. Tegnap hajnal 1-ig voltam fel mert néztem a tv-t. Nem csoda hogy 10-kor keltem. Most nem is tudok mit írni jó téma nincs ami az eszembe jutna, de ti küldjetek a blog e-mailcímére néhány jó témát melyet aztán feltennék a blogra. Épp az egyik online statégiai játékkal játszom és az egyik kereskedelmi rádiót hallgatom persze online. Ha már a rádióknál tartunk, irigylem a Budapesten és az Eger és környékén élőket. De most isnkább a hevesi megyeszékhely egyik rádiójáról írnák. Az ország első katolikus rádiója működik ott melyben nem csak vallási hanem kulturális műsorok is szólnak. És én nem olyan messze lakok Egertől, de mégsem fogja a rádióm! És csak jókat hallok a rádióról. Néha hallgatom online és meg vagyok vele elégedve.  Budapestieknek pedig azért jó mert ott van több mint 10 olyan rádióadó melyet én is hallgatnák. Mondjuk ezeket is tudom hallgatni online de nem lehetek egész nap a számítógéphez láncolva.

(A helyesírási hibákért elnézést! Nem tudok jól gépelni.)

Szerző: wxwx

1 komment

Címkék: rádió egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuri-net.blog.hu/api/trackback/id/tr631622477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bigifuti 2010.03.03. 17:37:49

AZ NEM BAJ VAN AKI OLVASNI NEM TUD.
ÜDV BIGI
süti beállítások módosítása