bizzyD-"Valami"

2009.12.28. 17:50

 Csak ültem a fotelben, és hallgattam a nemzeti rock zenéket, és belém hasított egy érzés, valamit írnom kell ide. Aztán találltam egy bandát, amine nagyon régen hallgattam már a számait. Ez a Ballagó Idő. Sajnos, még születésem előtt felbomlottak. Persze újra összeálltak, de ez miatt újfent börtönben vannka, és egy barátom blogján nem akarom ezt a témát feszegetni. De két szám nagyon megütötte a szívem még az eredeti formációtól. És pedig sértő tartalom hiányában bátran kiteszem erre a blogra is. Becsülettel megmondom, a Régi vágyak című számuktól majdnem kicsordult a könnyem.

De nem szándékozom befejezni a cikket. A következő szám is nagy hatással volt rám. Ezen én is meglepődtem, mert egy ideje, már nem a Fradinak szurkolok. De egyszerűen annyira jól sikerült szám, hogy megdobogott a szívem tőle. 

A Ferencvárosi Torna Club-ot 1901-ben alapították. Huszonnyolcszor alkalommal váltak magyar bajnokká, megnyerte az UEFA elődjét, hússzor nyerték meg a magyar kupát, valamint kijutottak a BL, és az UEFA főtáblájára. 2006-ban kizárták az első osztályból, de idén, 2009-ben visszajutott. 

Meglátásom szerint a Fradi egy jó csapat, csakhogy fiatalok. Pár év múlva talán az ország lejobbjai is lehetnek. Tény, hogy a szurkolótáboruk náha igen eerőszakos, ezért voltak meccsek amiket nézők nélkül játszottak le. 

Sziasztok-bizzyD

Szerző: MetalBogyó

2 komment

Címkék: valami fradi

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuri-net.blog.hu/api/trackback/id/tr351628852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

delfoi (törölt) 2009.12.29. 21:44:54

Az elsőt meghallgattam. Köszönet a munkáért.Szép.

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2009.12.30. 08:33:06

Nem tartott sokból, és ez a dolgom. De azért jó tudni, vannak olyanok, akik értékelik a munkámat. És a második szám is szép, csak rossz a minősége, mert a zenekar csak kazettán adta ki az albumait
süti beállítások módosítása