Egy gyors Honda szembe velem!

2009.12.23. 21:26

 Nem régen kedveletem meg a fényképezést. Voltak jó képeim voltak kicsit rosszak. De voltak olyan képek is melyek nagyon nehezen készültek el. Például amit most láttok az elég nehezen készült el. Most nyáron jártak errefelé motorok és ezt a képet félig jól csináltam de félig rosszl. Nem pontosan készítettem el a képet mert nem látszódik benne az egész motor és a motoros. De ilyen közelről egy elég gyorsan mozgó tárgyat elég nehéz elkészíteni. De sikerült! És nekem tetszik. De vannak még ilyen témájú fényképeim. Majd ezet is fel teszem a blogra!

Szerző: wxwx

1 komment

Címkék: motor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuri-net.blog.hu/api/trackback/id/tr801619087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eyre (törölt) · http://blog.hu/eyre 2009.12.25. 14:19:07

Szeretem mikor száguld a levegő ,imádom a motort is de estem már vele jó nagyot is .De ez egy csodaszép masina.
süti beállítások módosítása