Fontos bejegyzés

2009.12.27. 14:07

Kedves Olvasók!

El szeretném mondani azt hogy lemondtam a blog tulajdonáról, bizzyD elvállalta és mostmár ő irányítja. Én maradok a magam stílusában, ha ez egy kemény rock blog is lesz akkor is én a fotóimmal és Ipolytarnóc varácslatos világával fogok foglalkozni Én itt maradok szerzőnek. Nekem van egy fotóalbumon ott megtekinthetitek a képeimet. Frissülni is fog!

Ezennel átadom a blogot bizzyD-nek.

 

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuri-net.blog.hu/api/trackback/id/tr591626090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása