p.an(n)onimus: Új blogom

2010.01.01. 21:10

Kicsit hamarabb visszajöttem a szabadságból, mert láttam hogy bizzyD és Zetya11 semmit nem írt. Ezért most írok. Mindenkinek nagyon Boldog Új Évet Kívánok. Ma indítottam egy blogot. Amiben csak én vagyok a szerző. És ez egy részben személyes jellegű blog lesz részben foglalkozik a rádióadókkal az újságokkal. Hogy melyik újságokkal? Hát ilyen Kiskegydet meg Nők Lapját nem igen igérek! De majd Nőnapra és Anyáknapjára biztos lesz Nők Lapja, Kiskegyed, Maxima (vagy mi) meg egy halom női újság.  Tehát a blogm ma indult január elsején. a cím: www.ferenc.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuri-net.blog.hu/api/trackback/id/tr921638042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása