Szevasztok a Gyuri blogon!

A blog névadója Gyuri, az első háziállatom volt. Egy macska. Nagyon jó vadászott. Hősi halált halt hörülbelül 12 éve. A gyilkosa neve pedig egy 50esMTZ volt. Szomorú.

De mostmár hogy tudják a Blog nevének az eredetét de azt még hogy mi lesz ebbe a blogban... Még nem nagyon gondoltam bele. Karácsonyt nem igen fogjuk nagyon megünnepelni a blogon mert akkor ne a számítógép előtt legyünk hanem a karácsonyfánál, és a csaláádal énekeljük a karácsonyi dalokat. De az év utolsó napját talán annál inkább. Hogy mivel az maradjon még titok.  Most én vagyok még egyedül a szerző, de már folynak a tárgylások más szerzőkkal. A blog témája vagy mondhatnánk az hogy milyen értéket közvetít. Még azt se tudom. Tehát mondhatjuk azt semmit nem mondtam csak azt hogy szegény Gyuri találkozott egy orosszal. :-( Szegény Gyuri.

Szerző: wxwx

1 komment

Címkék: köszöntő

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuri-net.blog.hu/api/trackback/id/tr781609093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eyre (törölt) · http://blog.hu/eyre 2009.12.21. 20:29:22

Ó köszönöm úgy akartam ,de már nem akarom . Van János pápától egy személyre szóló Írásos lapom elég az . De köszönet .Most kissé rossz nálam az idő ,olyan ,majd reggel a rorátén ott meghallgatnak. És válaszolnak.
süti beállítások módosítása